Friday 30 December 2011

Ulasan dramaTentang Dhia

Ape pendapat korg cerita last episode Tentang Dhia semalam?
For me, kekejaman & syirik yang dipertontonkan lebih banyak dari kebaikan. Ending cerita tu mcm tergesa-gesa. Zikir muda-muda lagi dh kene strok plak.. nak nak plak mati berpelukan dgn Dhia. Aku rasa mcm aku plak yg nk kene strok smlm bila tgk ending cmtu. Aku percaya penonton semua mesti tertunggu-tunggu jugak kan ape pembalasan yg Ku Salmi dpt?
At least buat la cerita tu dramatic sikit kan mcm mati terkena petir ke, jadi sewel ke, accident ke....
Tp smlm punyer ending, mmg aku tak berkenan.
Btw, jalan cerita pun kira ok la jugak kn daripada cerita sinetron indon yg dh ke laut tu.
Bagi aku lakonan Nora Danish yang paling berkesan bergandingan dgn Ady Putra… Setiap air mata Dhia yang mengalir tu kita dapat rasa kesengsaraan dia..
dan itu yang buat kita menangis sama…tak gituuuuu???
Gitula gamaknye cinta sehidup semati kn?
pasni cerita apala erkkk??
dgr-dgr Hero Aqasha & Heroin plak Ayu Raudhah..

No comments: