Tuesday 27 December 2011

December Family Gathering

Amat jarang sekali aku dan family nak balik kg Rantau Panjang, Kelang.
Kalau nak diikut, setahun sekali jer itupun time raya.
Klu hari weekend yg lain....ha ha haremmmm!!

Atuk nenek pun dh meninggal lama, so tinggal adik beradik abah jer.
Tapiiiiiii....sabtu lepas kami ada wat family gathering + dgn celebrate for Dec birthday.
Seronokkkkkkk sgt dpt jumpa semuaaaa...



BBQ section yg dijaga oleh cousin2 aku yg tgh cuti sekolah..
org besar yg dok kt kerusi tu chip kpd bdk2 tu la



See..aku??
sampai jer, terus isi perut....
dah tak pandang org sebelah...


dah kenyangg...baru boleh senyummmm
kehh..kehh..kehhhhhh...



 

~ Fruit Cake tu from Us

~ Chocolate Cake tu from org sana


nie semua baby of December
from family aku jer 3 org (adik aku si wanie, fatin & abah)

  

juga my favourite, jeruk mangga
baik Wak Mes, tlg simpankan utk aku..


dan kebetulan plak, kazen aku nie nk bg stok Cadbury coklat byk2....
hahhh, amekkkk ni...


berkotak-kotak setiap family dapat.
makan la kauuuuuu sampai lebam!!
Mmg sengaja nk bg gigi aku rongak kn?


No comments: