Tuesday 1 November 2011

Red Wok Restaurant

Malam sabtu ari tu aku & Bee jalan-jalan cari makan area my hometown Bandar Baru Bangi
Konon-konon nk celebrate kejayaan aku menang game bowling petang td.
ecehhhhhhhhhh.....
padahal, mmg tiap mlm minggu pun salu mkn luar ;p

Aku rasa la kn, aku menang champion ni pun sipi-sipi jer..
Sbb tu point kami dekat-dekat jer….
sbbnya bowling ni mmg jarang sgt aku nk main
itupun main dgn adik2 aku jer…klu ada jalan-jalan dgn family area Mines

ditambah plak dgn  tangan aku nie yg  tak berbedung..
mau nyer tak terkejut berok..??
skill mmg langsung takde!!
Main bowling ni, masuk longkang itu wajib okehh!!
Dh adjust kasi centre pun bola tu ke tepi..
klu bola tak ke tepi, bola ke kanan.....
lebih dari itu ke longkang la jawabnyer..
tak ke longkang, ke belakang...ehh, ade ker??
adaaaaaaa...!!!! adik akuu...

Agaknya dh rezeki tuhan nk bagi…..syukrannn
Cash RM150.00 akan dapat during Annual Dinner kt Prince Hotel, KL pada 26-Nov nanti.
Lepas jugakla duit sewa costume aku tu nnti..hihihihi…
nk menghebat jugak ko knnnnn??

Okeh, mkn kt sini pun 2 org jer (aku & bee)
Restaurant sini pun ada steamboat, tp last 4 days baru jer mkn steamboat…
so kitorg decide nk order makan berlauk ajer!
Makan pun tak habissss walaupun order portion yg kecik..!!
malam tu agak ramai jugak, sbbnya time aku pergi tu pun cuaca baru jer lepas hujannn..
Semua tgh kebulur gamaknyer….
 


kami order..
Butter prawn, Daging asparagus & tom yam campur yg pedasssss...!!!

 
Gambar aku, harussss la ader kn??

 
Okk..dh kenyang
jom balikkkkkkkkk...........!!!
Nnti plan nk bawa family mkn sini la……….
kasi mak rehattttttt.... ;DD

 

No comments: