Tuesday 1 November 2011

Power Contact Lens naik lagiiii..

Sangat terkejut la aiiiii..
Kelmarin aku pergi ke kedai optic
Power lens naik dari 400 (kanan & kiri)
Dan sekarang naik lagi tinggiiiiiii…
Kanan - 600
Kiri - 700

So from now on, aku mmg kene pakai lens yg berlainan power
Tak mcm dulu, nk jugak kasi balance 2 belah mata dgn power yang sama
Kn senang nk adjust, letak mana-mana pun boleh!!

 
Skrgggggg…..ko kena lebih berhati-hati yer… takut tertukar
Silap-silap naik divider karanggg…kn susah!!

Aku ni pesenn yg agak careless…
Selagi tempat lens tu airnya tak bertukar selagi tu aku pakai
Malasssssss……
kdg2 si Bee yg tlg tukarkan,
itupun klu dia perasan air dlm bekas tu dh berhabuk..

ikut aku, cukup time nk tido, tanggal lens…terus tidoooo
Sok pagi nk pergi kerja pakai lens tu balikkk…
Agak2 pedih masa pakai tu baru terasa nk cuci2 lens tu..
Skrgggg..hahh amikkkk koooooo….
Rasalaaaaaa…



pandang bawah nie, arahan dari sales girl tu..
tak jumpa duit punnn..


nyempattt ajerrrr...!!!
hodoh giler pict nie......................

 

No comments: