Monday 31 October 2011

E.P.O

Evening Primrose Oil

Korang pernah dgr tak??
Sbnrnye EPO ni mmg baik untuk kesihatan dan kecantikan khususnya wanita mcm aku ni.
Ada mitos ckp, EPO ni boleh naik kn berat badan seseorang,
Ada lagi pulak cakap penggunaan EPO yg berterusan boleh buat seseorang itu mengalami keguguran.
aku pun tak berapa pasti....sbb aku tak amik pusing pun tue semua..
Kerana bg aku yg baik dan buruk datangnya dari Allah swt. Kn??

Ok..actually produk ni aku baru nk try makan start Nov nie.
Dah beli 2 bulan lepas mknnye tidak jugak!!
Memang sengaja jugak ko tunggu bulan November kn??

Tujuan utama aku nk cuba produk nie,
untuk kurangkan sakit senggugut yg salu menghantui aku bila datang bulan..
seriuss sakit wooo!!
Tiap kali datang bulan je mmg 1 badan aku lemah sbb menahan sakit yg amat sgt...
Memang muka aku ketatttt…..!!!!
Klu dh tak tahan sgt mmg aku akan MC itupun klu 1st day period tu weekdays.
Tp malangnya asal dtg bulan jer mesti hari bekerja..(monday-saturday)
So aku hanya memerut kt office ajerla..
1 floor akan bau minyak kapak aku..
mmg giler penangan period nie pada aku okeh!!

Dulu masa kt kolej,
tiap kali datang bulan jer mesti aku cari betis si Oya utk hempap perut aku ni.
Konon-konon utk kurangkan sakit…
Bersungguh si Oya tolong aku..sambil baca buku/tgk tv, sambil tu jugak betis dia atas perut aku..
betis oya jer dh cukupppp utk aku..
klu dibaginya peha, mau nyer aku pengsan!!
Hehehe..korang paham tak ape maksud aku ni?
Btw..thanks yer Oya..
at leasttttttttt membantu

korang cmner??
datang bulan sakit mcm aku tak??



No comments: