Tuesday 5 April 2011

GrandNanny


Alhamdulilah...nenek semakin sihat
Baru-baru nie nenek aku disahkan alami gastrik pada tahap yg agak serius ditambah plak sakit batu karang yg semakin merebak sehingga melekat pd buah pinggang..
tak dptla aku membayangkn, betapa sakitnya nenek menahan penyakit nya tu..
Hanya airmata nenek sajalah yg sentiasa bergenang bila menahan sakit...sian knnn??
sob..sob..sob

Sabtu lepas, lepas abis waktu kerja aku dan adik2 berkesempatan melawat nenek ke
 Pusat Perubatan Az-Zahra Bangi..dekat sgt dgn rumah aku.
Kebetulan mak aku sehari suntuk menjaga maknya disana.
Harusla mak.....mak awak knnnnnnn!! eheeee

Hjh Siti Aisyah



Ko tgk!!
Ruper aku cmne?? ala-ala sakai gituuu...siap pakai baju company!! mcmla hebatkn?
balik dr kerja terus ke sana..
yang aku plak, main sauk jerla shawl dlm kereta yg sbnr positionnya lekat kt leher tu..
Ohh..mmg harus ok, pakai tudung bila nk melawat nenek!!
balik kg pun mmg aku pakai tudung, mak ckp hormatla sikit
bak kata org
 "masuk kandang kambing "meng-embik", masuk kandang rimau "me-ngaum" "
klu tak, pasti jelingan tajamm & cubitan berbisa ku dpt dr. mak nnti.


inilah yg aku sgt kagum.....!!!
 aku yg tulang 4 kerat dan masih sihat  nie pun, masih kurang lagi solat 5 waktu yg wajib itu..
ttp nenek masih mampu..
korg agak2 aku malu ke tak??

.

.

.

.

.

.
MALU TER-MAT...!!! okehhhh!!

Syuttttttttttttttttttttttttttt...tlg jgn bitau omak den yo!! krg omak den bisingggg!!!

Nenek..
akak doakan semoga nenek cepat sembuh, dan dapat lagi kita berkumpul dan beraya bersama-sama pada tahun ni..
Aminnn...!!

No comments: