Thursday 31 March 2011

Entry lepas gerammmm!!

Ini merupakan post bagi aku melepaskan geram terhadap seseorang!
Aku karangkan dlm bentuk lagu..boleh??
ok..ok..three-four!
 
"Sudah tidak tertanggung jiwa ku"
"Menanggung perangai jelikmu itu"
"Walaupun berjuta kali ku bilang padamu"
"Yang perangaimu itu membuatkan aku ingin membunuhmu…"

"Jangan kau cabar…"
"Aku bukan yg selemah yang kau sangka…."
"Aku tak rela disiksa…ahhh..ahh…"
"Beranikah lagi bersemuka"
"Rasakan kuasa, tamparan wanita"
 
(eh! eh! ni dh lagu ELITE Tamparan Wanita plak dh..arghhh belasah jerla labuuuuu!!)


Oh..lupe nk ckp…part chorus aku nk letak cmni..

"Buwek! Buwek! Buwek!!!!!"
"Ko mmg buwekkk!!!"
"Buwek! Buwek! Buwek!!!!!"
"Ko mmg buwekkksssssss!!!"


yessssss!!....
dh kurang marah aku pd dia!!
mana taknya, dh dopuloh kali nyanyi tanpa henti....

~~selesai sudahh~~

No comments: