Tuesday 5 April 2011

Jamuan Kesyukuran di Banting

Sbnrnya ini adalah sambungan entry dari entry kt bawah tu
Selepas nenek discharge dr. Pusat Rawatan Az-Zahra Bangi..
Mak & family pakat nk adakan jamuan kesyukuran utk nenek pd tghari ke-esokkannya iaitu ahad.
aku pun tak retilah ape nama juadah nie..
rupanya agak sama seperti nasi ambeng, mkn sedulang beramai-ramai..
sedap jugak mkn beramai2 ni..aku siap gado2 rebut ayam dgn cousin...
ok...rupa juadah tu cengginila rupanya..

ayam goreng, kerabu pucuk ubi, telur rebus, jering muda, ikan masin, kelapa + kacang tanah, ulam selon

Yang ini bubur ape ntah!!
aku main belasah jer..sedap jugak bila dh masuk tekak


Hahh..ini group sedulang aku..
pandai kn aku pilih..sbb group ni semua on-diet!! koh!koh!koh!
aku siap sound jgn mkn lagi selagi aku tak abis tangkap gambo..


Ini group dulang cousin-cousin aku yang agak comot..
ko taula budak klu mkn cmne kn??
pas abis mkn, dorg ni beramai-ramai siap jolok  mangga muda kt depan rumah!!
seronok kn jd budak.....!!!

 
Ini adalah gambar keseluruhan pd jamuan tersebut
oh yer harap maklum...ini hanyalah sesuku dr. family belah Banting...
nk tunggu semua...kene tunggu raya nnti....

ko tgk nenek aku kt atas katil tgh posing depan atuk kt dpn tu...
menahan sakit gamaknye..

tp........... cuba ko tgk anak cucunya yg kt bawah tgh lahap muntah kedarah....
ade ker patut..?? hohoho...
x pela Nek......nenek kn suka klu tgk anak cucu berkumpulkan..???

No comments: