Monday 28 March 2011

Tamat sudah telenovela

Akhirnya.....hidupku kembali semangat
sbb ape?
Washing machine baru yang kami order dh sampai..hoorey!!
sbnrnya hampir sebulan aku membasuh pakai machine, tp spin guna keringat 4 kerat nie.
dh boleh buat telenovela koo..mcm cite bawang putih kt tv tuh..cmtuhla aku!
klu dok tepi sungai sambil membasuh..lagilah feeling!!
nak nak klu time tu berkemban kn??
aku plak terpaksa jugakla kene rajin
haruslaa kn? membasuh pun bukan baju sape
baju diri sendiri jugak....hmmmmm
dhla skrg nie musim klu hujan sentiasala basah bumi Allah nie..
pastu
klu panas, terikla sgt! masuk kereta buka air-cond 4-5 pun tak sejuk-sejuk.


Sbnrnya, machine yg lama tuh adalah pemberian ihsan dari mak
rumah mak pun ada 2 extra mesin basuh time tu
maklumlah family yg gemilang & tak terbilang  kn...koh!koh!koh!
then bila aku keluar dok bujang tu yg dia suh amik 1..
waaaaaa...excited!! brg free..sape tak nk kn?


Then today bile dhrosak, menggelabah..
ofkos la kene beli baru, no sponsor lagi!!
Sib baik si B sgt prihatin dgn cerita telenovela aku nie..
maka dgn itu survey punyer survey
kami telah sepakat beli washine machine baru ni di Jusco Cheras Selatan, blkg rumah je!
Untung pun untung, boleh collect point
Promotion 01st  to 31st March 2011 = RM599.00.
Start 01st April = RM 699.00


Inilah dia....................
haruskah aku mengucup machine ini berkali-kali..???
tanda penghargaan....??



2 comments:

flo... said...

haaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! sama mcm washing machine kmk...hahahaha..

marilah kta sama2 mencuci bju!

Cheritera Kami said...

erk...sama jgk ngan aku..br bl ahad td...kes yg sama gak pengering suda rosak..tp aku bl murah sket dr kau...