Wednesday 23 March 2011

Tak Sakit Dah ;o)

Weeeee Woooooo.....sgt besttt!!!!
bulan nie period aku datang tanpa ada sebarang kesakitan
sgt aman dunia niee....

Sbnrnya last week aku ada pergi check-up dgn sebuah klinik kt Tmn Tun Dr. Ismail,
then Doc. tu ada bagi sejenis pill utk aku try..
seakan pain killer tp dos yg sangat kuat!!
itu yg aku happy sgt tuh..tak rasa sakit langsung!
Semalam, bangun pagi siap2 nk ke office period time la plak..
then dgn segera aku mkn pill tu...sampai la hari nie takde rasa sakit langsung..

Okeh, memandangkan skrg nie aku free...
terasala plak nk story mori psl sejarah period aku kn..koh!koh!koh!
Aku dtg period ms nk  masuk Form 4..
jgn kata kenapa aku lambat yer, sbb mak aku kene pun masa umur dia 16 tahun..
dan sampai skrg nie....adik2 perempuan aku pun lebih kurang sama-sama lewat jugak..

teringat lg masa 1st time dtg period, time tuh ada latihan sukan sekolah lompat jauh..
bape kali aku lompat dan jatuh terus dtg period....hebat kn??
bermula dari situla sampai skrg bila period dtg mesti aku rasa sakit @ senggugut..

Zaman kolej plak, teringat dulu-dulu dok dgn geng-geng Otai kt tangga 5 ms kt KTT dulu.
bila aku period jer..Oya la teman baik aku...sbb ape korg nk tauuuuuuuuu??
sbb Oya salu meminjamkan betis dia untuk aku tindih perut yg ala-ala manja nie haaa!!
yerr..mmg benar, Oya mmg bersaiz agar comel...sbb tuhla aku tanpa segan silu salu minta bantuan pinjam betis dari dia...terima kasih Oya diatas keprihatinan & betismu itu..huhuhu

Zaman bekerjaya plak, asal dtg period mesti kt office..asal kt office mesti kene period!
mmg dari dulu lagi...seingat aku tak pernahla aku dtg period hari sabtu ahad..
so, bila dh kene kt office, mula la menggelabah, keluar segala minyak kapak, vicks...cuma koyok jer aku tak tampal kt dahi..karang org kata ini dh mcm org beranak la pulak kn?...
aku salu membayangkan...klu bolehla passing senggugut  nie...
aku mmg nk pass kt boss aku si General Manager (Mr. Yan KW)
kasi dia MC 2-3 hari.....so bolehla aku update blog kn?
klu tidak...sikit-sikit  "Ah-Liszzzzzzzzzzzzzzzzz......"
grrrrrrrrrrrrrrrr....!!!!!!

No comments: