Thursday 31 March 2011

LLC Team Building 2011 has been cancelled

Alaaaaar… tak suke! tak suke! tak suke!!!!!!!!
received email from HR Manager Group, Team Building 2011 has been cancelled..

Sepanjang tempoh 3 tahun aku join LLC Group, baru tahun niela terasa nk join team building organised by SRC Club..bukan aku ni tak social network ke hape tp takde feel nk pergi.. sebelum nie, bukan company tak buat, aku sorg je yg tak berminat nk join…berbagai alasanlah aku bg kt organiser ckp tak mo joint..tapi tahun ni, sgt super excited kooo nk join, sekali dibatalkan plak..haihhhh, patah semangat!

Okeh, korg nk tau knape tahun nie br tergedik aku nk join..??

1st - Location yg menarik (My Gopeng Resort – ecopark)
- Environment ala-ala kampong gitew…I love sgt2!! Bolehla sedut ion-ion yg sihat.

2nd - Aktiviti lasak & yg menyeronokkan

ada - waterwall abseiling


ada - white water rafting


ada - Caving

ada - Paint Ball)


3) Kurang aktiviti berkumpulan (like brainstorming – kurang gemar skit!)


kurang ada - brainstorming...hehehe!!

haaaaaa...cmne best knn???
genti korg pun super excited
itu pslla yang aku nk join sgt tuuuuuuuuuuuu..........

No comments: