Thursday 6 September 2012

Mood Masak dh mariiiiii......

 
 
Minggu nie mood nak memasak tersangatla rajin..
Siap dessert bagaiiiii…ko hadoooo??
Hebat tak??
Mmg sgt puas hati bile ada peluang memasak kt rumah dan makan berteman
Kat rumah aku nie, klu nk memasak jer, mesti kene bersilat cekak dgn kucen dulu..
Suke nor dia aktiviti rewang-rewang nie..
 
  
Ko tgk eh..
 Asal aku kupas bawang, si mimi mesti dok sebelah tgk aku kupas..
- agak2 mata dia dh pedih baru dia blah…baring kt sofa jilat bulu ke, tido ke
 
Asal aku basuh kain, si mimi mesti dok depan washing machine tgk aku masukkan baju,
- walhal bukan ada baju dia pun, nk membantu hurmmm....
kadang-kadang aku sidai baju, time pergi keje..klu ujan pun bukan reti nk angkat!!
 
Asal aku mandi, si mimi mesti duduk depan pintu bilik air sampai la abis mandi
Kang aku mandikan, gelupor!! Hanya Bee je yg terror nk mandikan mimi ni..
 
Asal aku nk solat, si mimi mesti duk kt sejadah enterprame siap jilat-jilat bulu dia,
ni mesti baject artis nk suruh aku pandang, aku plak kene ke tepi..
tapi kdg-kdg aku langgar je!! sebokkkkkkk..
 
Haaaaaaa…yang tak boleh blah nyer..
 
Asal aku masak,
si mimi mesti nk berakkkk dlm sangkar dia..
ohhhh...ini mmg kurangggg assammm punyer kucen!!!
 
 
Nasib baikla aku tido dia tak dtg sebelah, sbbnyer aku nie tido dh serupa Olimpik punyer style,
(semua pattern keluar, mmg x reti nk tido static)
 
Okehh..okehh, lihatla donia juadah ape yang I masak you allsssss...
Tak pyah minta resepi kt i la yoor, maluuuuu jer
Sbb tau readers semua lagi handal memasak dari i…

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



haaaaaaaaaaaaa...
kelasssssssssssss tak?
resepi org bujang jer!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments: