Wednesday 29 August 2012

Rindu Nescafe Kak Eda ;(

 
 
Rinduuuuuuuu Nescafe Kak Eda (tea lady) …
Dia cuti sakit since from raya itu hari sampai la hari ni..sian dia!!
Semua staff kt office nie pun rinduuuuu air tangan dia..
 
Dah lama sangat tahan rindu kt Nescafe dia since from puasa ari tu.
Bukan maksudnyer aku tak reti or pemalas nk buat air,
tapi air tangan seorang ibu spt dia tu tetap jadi No.1
Selalu on time kol 9.00 pagi, mesti dia sediakan air Nescafe dh ready kt meja aku dan tepat 3.00 ptg ada Tea O plak..
Baik kannn??
 
Mula-mula dulu, pernahla sekali sekala jer aku order dgn dia,
then lepastu kerap pulak dia buatkan, sampai la skrg dh jd kewajipan plak..
Arghhhh sudahhh!!!!
Rezeki jangan ditolak okeh ~~!!!!
Tapi aku tak pernah suruh dia basuhkan cawan yg aku minum..rasa mcm tak sedap hati la plak kn?
Melainkan, klu aku sendiri tgh byk keje, sampai tak boleh nk bergerak ke mana-mana, mmg aku pass botton kt dia

 
Semoga Kak Eda cepat sembuh yer!!!
Cepat balik office tauuuuu!!!!
Saya nak Nescafe from Kak Eda jugak….




No comments: