Tuesday 13 December 2011

Durians & Pulasan from Riah

Huhhhhh...
Sana sini semuaaa
Duriannnnnnn...
Duriannnnnnn...
Duriannnnnnnnnnnnnnnnnnn...
Nasib la org mcm aku ni,
dari kecik sampai dh ke tua bangka ni menetap kt bandar je
takde jumpa kebun buah-buah nie
klu tak silap atuk aku hanya ada kebun pisang jer.
rumah wak ada jugakla pokok rambutan dan durian,
tp dh anak beranak dia pun dh ramai,
mmg tak sempat la nk calling2 cousin yg jauh2 nie..

Oleh itu, kene beli jugak yer
Harammmmla nk mkn free-free nie,

Tp aku bernasib baik,
sbb smlm my collegue sudi nk bawa durian 7 biji ke office.
Katanya durian dari kebun opah dia kt rawang sana.
So dia text aku suh bawa parang
Jgn kata bawa parang,
klu di suruhnya bawa cangkul pun aku sanggup
demi durian punyer pasal...hehehe

Smlm jam kol 3.30pm sharp, kami ber3, siap roger2 lg ajak jom turun bawah kopek durian..
makan ber-5 (aku, nas, k.liz, kak eda, unty vijaya)
mmg sah kami ber-5 semua mmg antooo fighter durian!!
tp seronok, sbb mkn dgn free and easy, tanpa gangguan dari boss



Pagi ni, disusuli plak dgn buah pulasan dari Riah,


Hah, amik kooooo
Satu plastik dia letak kt meja aku pagi td....
tenkiuuuuuuu Riahh..


 

No comments: