Tuesday 13 December 2011

Apa nak buat jika kekasih anda melayan bekas kekasihnya kembali?

Pada aku senang jer!
dan klu benar terjadi pada aku sekalipun...
jgn harap aku nk pasrah.....
sbb pasrah itu merupakan aku menyerah...

1) Wujudkan scandal baru

- kn senang??
sila byk luangkan masa dgn scandal baru anda itu.
at least hati you alls berbunga-bunga kembali.
kisah yg lama klu dikenang mmg sakit hati
dan biarla ianya pergi walaupun tanpa direla..


2) Simbah Asid

 - haaaaaaa??
ada berani kaaa yincikk???
tp klu dah sampai sakit jiwa, silakannnnnn....
klu aku 50-50 nk buat benda cmni


3) Santau

- rasanya zaman sekarang, kes menganiaya org dh byk terjadi
malahan sedara aku sendiri pun dh terkena
tunang dgn org lain, tp last kawin dgn org lain
sampai skrg berkahwin dh dekat belasan tahun, tetap x de rezeki nk dpt anak
bila bawa berubat, katanya dh terkena..
Oleh itu benda cmtu, kita kene sentiasa berhati-hati yer!!
Bukan berhati2 pd perangau jer, malahan mulut pun kene ada filter okehh!!

4) Lempang laju-laju

- silakannnnnnnnnn......
itu pun klu korg beraniii...
klu boleh lempang depan org ramai lagi bagus!!
kah!kah!kah!!
and last but not least...

berkawan biar seribu,
berkasih biar empat,
setia pada yg satu,
tiga lagi buat spare part.



No comments: