Thursday 24 November 2011

Minyak 20 Hengget

Pagi td sebelum ke tempat keje, singgap jap isi minyak kt Petronas.
Klu spt biasa mmg aku isi full RM60
Tp pagi nie mmg sengaja aku nk isi RM20 utk 2 hari keje je lagi.
Kebetulan ramai plak isi minyak pagi ni, kenela line up.
Bila dh turn aku, spt biasa aku byrla kt cashier, then return utk isi minyak.
Tp aku bernasib baik, attandence kt sana berbesar hati nk tlg isikan
Bila dh abis isi RM20, dia pandang aku atas bawah


Attendance : “Kak, 20 hengget jer ker....??”

Aku : “Yup……” (ada malu jugak la time tu..)

Attendance : “Ek..elleh..cukup ker...”

Aku : “Pesal plak x cukup, cukup ahh 2 hari lg nk keje…ko nk tlg tambahkn sila la..”

Attandence : “Takde sen la kak……(sambil gelak)”

Aku : “Ek…elleh..” aku balas balik kt dia


Kereta aku tu bukan besar mana pun..
10 hengget mmg cukup 1 hari pergi balik keje.
Kang isi minyak full, mmg berjalan laaaaa keje aku karang!!
Itu kn membazir namanya….
Ecehhh….

Padahalllllll……….@%^##&

No comments: