Friday 25 November 2011

Awal Muharram 1433H


Terasa rugi besar sgt--sgt tahun nie tak dpt meng-Aminkan doa bg sambutan Awal Muharram esok.
Sbbnya besok company aku ada Annual Dinner di Prince Hotel, KL
Mmg tak berkesempatan langsung
I tell u...................

Tahun nie aku participate dlm MOB dance utk dinner esok.
So, dh ada kt hotel at least jam 9 pagi sampai la majlis tu end dlm kol 11-12mlm gamaknye.

Sedih jugak, sbb time semua umat Islam membaca & mengAminkn doa,
aku bersuka ria plak
Rugi besarrrrrrrrrrrrr….

So di kesempatan ini,
aku nk share dgn blogger-bloggers semua bagi bacaan doa utk:

Penutup bagi Doa Akhir Tahun
(dibaca 3 kali sebelum waktu Maghrib)



Doa Awal Tahun
(dibaca 3 kali selepas maghrib pd 1 Muharram)


Nota Kaki :

Terima kasih kt emak kerana saban tahun selalu mengingatkan anak2 dia supaya duduk depan tv bagi meng-Aminkan doa yg akan dibaca oleh Imam Masjid Negara yg mana ianya bersiaran langsung dr. Masjid Negara.
 kepada kalian semua.....

Aku tau, emak mahu kan yg terbaik dari kami semua….
"walaupun Iman itu tak dapat diwarisi, oleh seorang ayah yg bertakwa.."
ikut lagu Raihan ;D

Selamat Bercuti & Selamat Menyambut Awal Muharram 1433 Hijrah
Semoga, kita semua mendapat keberkatan olehNya 



No comments: