Thursday 28 April 2011

Tak sedap nk pandang!

Korg suke tak mkn Dominos Pizza?
Aku..?? bg hape pun aku telan…..asal sedap kt tekak sudaaa!..
Smlm balik kerja, dlm kol 6pm hujan lebat jalan menghala balik ke rumah..
dah la jammm, ada pasar malam, lg la bertambah sesak….
Perrr, korg ingat balik rumah aku trus nk ke dapur??
Oh..Noo!Noo!Noo!Nooooooo…… (isyarat jari telunjuk)
dan..dan plak stereng kereta tros menghala ke Dominos Taman Cannought..
cehh…mcm dh bergaji plak kn??
Padahal….. *%#&*@#%

Cam biasa, kt kaunter aku orderla set seperti biasa, utk 2 org mkn
Cam biasa jugaklah kena tunggu 15 minit
bile dh dpt yg aku order tuh…..aku pun terus la menuju ke kereta, nk balik!!
Sampai rumah, bile nk makan………..
Ko tengok nie..


 
v




v




v




v


 



messy takkkk...???
somewhat scattered..!!!
dh la ingredients tak sama rata...
bukan nk ckp hapela, sbb benda nk mkn kn,
no kind of standard!!
sib baik dpt customer yg agak cincai mcm aku ni,
klu dpt customer "Cha Ya Nun Alif" yg very picky...??
siann kn..?
mmmmmmmmmm....
"tak sedap mata memandang, berat lagi mulut nak makan.."
kang klu aku audit.......genti kena book!!

No comments: