Wednesday 20 April 2011

Pagi sesorang

Start minggu ni dah 3 ari, aku keluar pi kerja  & balik kerja keseorangan.
Dh tak berteman tiap2 pagi mcm dulu lagi, sbb si B dh bekerja ke tempat lain..
Mmg tak seiring & tak sejalan..
ibarat kata sorg ke timur, sorg ke ke barat
Arghhhh…..bosan betol takde teman yang boleh layan
borak aku, gossip aku, nyayian aku yg bagai "papa donkey ni" dan takde org yg dpt meng-coolkn keadaan sumpah seranah aku dgn jamm…tiap-tiap hari ok!
diulang..."tiap-tiap hari"
Korg taula, pepagi semua nk cepat...mcm2 manusia aku jumpa!!
Segelintir pemandu mcm kobauu, tak beradab..tak reti bg signal, gelojoh kemain...
org cmtu hari-hari aku jumpa, jgn harap aku nk bg space ko masuk depan aku..bahkn lagi aku himpit!
Segelintir yg beradab sgt, alahaiiii...terlalu slow sgt!!
Ibarat mcm bawa berdozen-dozen telur ayam, sgtla berhati-hati takut telur pecah gamaknye!
Sampai berebut kereta nk masuk depan dia...aku yg jd pemerhati dr belakang, gerammm jerr tgk..
Arghhhh...tensionn wehhh!!
At least klu berteman, jalan jammm giler cmne pun, klu ko dh leka berbual, ko takkan perasan yg ko tu dh sampai dpn office..tp jgnla sampai ko nk ikut jln jauh plak kn??
bercinta ke hape??
Itu mmg cr pasal nk masuk office lambat.

Tp skrggggg…seriuss aku ngantok bila drive sesorang!!!

1 comment:

flo... said...

Alahai kesian kakak ku...memang terasa kalo dh bias org dok sebelah g keje tetibe xde...hohoho