Friday 22 April 2011

Lai Chee Kang

Alhamdulilah..murah betol rezeki aku smlm.
Lunch time boss blanje mkn kari kepala ikan di Kayu Nasi Kandar SS2, PJ 
Asal boss blanjer je mesti kt sini…sian kn??

Yerla ko tu kn muslim tak kn nk blanje mkn sup sarang burung atau Bak Kut Teh plak kn?
Boss plak cina, ikut jerlaaa...
Beruntungla ko lisz, department lain ado?? tak pernah adoooo…
(bak kata kakak opis aku kt 2nd Floor nie..)
Sib baik boss aku nie dikira seorang yg agak pemurah jugak!!

Sbnrnya, aku pun tak pasti ape motif Boss blanjer muslims staff smlm…
oh ye, maybe sbb boss aku ni dh promoted naik pangkat jd Senior General Manager gamaknye,
 start on 01st April ari tu.. harusla knnn ko bunjer kami boss…

Menu fav. seperti biasa kari kepala ikan, kambing, ayam, udang galah dan adelah beberapa jenis lauk lagi…dan air favourite aku adalah Lai Chee kang! ngeeeee...


Mmg sedap giler Lai Chee Kang kt sini,
baik kedai maplay ker, siam ke, melayu ke, jawa ke, Thailand ke,cina ker..ehh pernah masuk ke??
Kuanggg!! Kuanggg!! Kuangggg!!
Tp kt sinila yg paling best!!
Sgt menikmati, dan cukup segala rasa dgn campuran yg pelbagai. …

Kooo... dh minum air nie, mmg terasa betol segar!
Dhla sejak 2 menjak nie cuaca kt luar mmg panas terikk….
nyaman nya bila Lai Chee Kang ni dh masuk tekak..

1 comment:

flo... said...

lain kali ajak dia mn seafood pulak...bosan asyik kari kepala ikan jer...haahahaha