Friday 18 February 2011

Thanks KRU, u made my day happy!!

Arghhhh...sungguh tak ku sangka..
Pagi ni aku berkaraoke dgn lagu-lagu KRU di dalam kereta
Siann jerla si Bee, terpaksa menahan pitching-pitching ala-ala rap gitu!
Sgt thank you to Hot FM kerana jemput kumpulan trio adik-beradik KRU sbg guest di konti hari nie.
Mmg aku layannnn gilerrr ah dlm kereta pagi td..sib baik tak buka silat bunga je
Hilang jap pressure, dhla jam giler babi pagi nie..
 Keluar rumah toll Batu 9 jer,pas smart tag dh sgt sesak...
sedar tak sedar dh naik Kerinchi Link dah...

Ku akui, mmg terover karok dlm kereta pagi td..
Sbbnye aku pasan kereta sebelah dok jeling..tak kisah pun lah ko nk jeling!
ketuk jer cermin tingkap aku, klu ko nk dgr suara..genti aku sanggup!
(and offkos itu mesti part chorus lah sampai ternganga-nganga bagai di rasuk kn!)
dan yg paling best akhirnya, keluar jugak lagu "Apa Saja Untukmu..."
Hohhhh..bestt!!!
mmg aku layannnnnnnn...

1 comment:

flo... said...

kmk dgn reen siap gelak goleng2 dlm kete...hahahaha...