Monday 21 February 2011

Sanctrum 3D


Baru tgk malam td....sangat bestttttttttt...!!!!
Nak cerita gak dgn korg sinopsis movie ini, sehingga aku menitiskn air mata..

Ok cerita ni pasal geng ’explore’ pergi ke gua Esa-Ala
kisah yang sebenarnya mereka ni nak mengkaji sistem dalam gua tersebut
 sampai 1 masa, Frank dan Judes nak selam masuk dekat 1 tempat yang belum di explore oleh orang lain
known as Devil’s Restriction jadi mereka berdua dah sampai sane dah puas tengok Devil’s Restriction
mereka berpatah balik pergi kem mereka tapi tiba-tiba hos pernafasan judes bocor / rosak  jadi dia takde tank back-up. si Frank pun offer la alat pernafasan dia. bukan CPR ye!!
dah tukar2 bernafas si judes ni panik die xnak tukar hos tu dekat frank padahal hos tu frank punya.
last frank tolak judes maka matilah wanita itu kelemasan kembalilah Frank ke tapak perkhemahan
bersama mayat Judes. lepas kejadian tuh dekat dunia luar plak tgh hujan ribut kuat gile
jadi org2 dekat luar tu suruh Frank dan lain2 keluar dari gua tuh tapi mereka xsempat sampai ke atas
sebab dalam gua dah banjir jadi mereka tiada jalan lain terpaksa cari jalan keluar yg lain
jadi bermulalah exploration mereka sorang demi sorang mati.
yang paling sedih apabila mereka terpaksa bunuh kawan sendiri sebab kawan mereka injured teruk.
daripada tersiksa lebih baik matikan. macam tuh jugak la terjadi kepada Josh
anak kepada Frank, die terpaksa bunuh ayah sendiri sebab ayah die injured teruk masa bergaduh
dengan Carl yg merupakan seorg yg self fish.....
aku mmg benci si Carl nie...rasa cm nk bunuh dia jer!!
Sooo.......movie ini mmg sgt thrill dan harus di tonton 18 thn keatas jer..
Mmg tak rugi byr mahal (1 ticket - RM 20.00), 3D plak tuh, genti puas hati dgn ending dia.


No comments: