Wednesday 12 January 2011

Penutup Mug!!

Selamat jalannnn.....penutup mug ku!!!!
Mug aku nie, ala-ala glomour gituw!!
ada bunga2 like 'English Cottage'...sehingga ada a few' collegue yg admire dgn mug aku nie.
x caya ker?? sumpahhh aku x tipu!!
korg tgk niee......( ceh!! dgn gaya yg eksen..)


Ceritanya smlm ptg, aku dok kalut basuh mug kt pantry sbb mau rushing balik...
Sekali...penutup mug aku boleh plak melekat kt sinki....aiyakkkk!!
haishhh...mmg tangan aku tak berbedung btol lh smlm..
korek punyer korek..dengan pisau, garpu, sudu pun still lekat lg..
Aku dh membayangkn, sok pagi2, genti K.Ida (our tealady) dok bising2!!

Pagi nie....................
telahan ku tepat belaka...K.Ida ngomel2, ckp susah nk wat kejelh...walaupun dia tau "ITU MUG AKU"
 then aku nekad...tanpa gunakn talian hayat yg mmg dh takde tuh utk pecahkn...
tp akhirnya..Alhamdulilah..sorg my collegue yg gagah perkasa lg segak (pompuan pun sbnrnya..ehee..)
berjaya mengeluarkn penutup mug aku tuh....
time kasih yer Bee Kee.......muakkkkk!!!



3 comments:

flo... said...

hahahaha....mcm mane bee kee keluakan...........gagah sungguh...errkk...

lisa_lisz said...

itu br betul planning engineer ;p
gagah plus jelita koooo..kih..kih..

ztie said...

haaa... Arnab besar!! Cute!!