Tuesday 11 January 2011

Partner ku...

Wahhhhh...tajuk entry seakan hebat sgt jer kn?
Sbnrnya In-House Competition Badminton jer company aku organised utk staff ....
Mmg every year klu ada competition cenggini, mmg confirmlh aku masuk!!
Semangat sukan....masih kuat lg dek bahang Malaysia  menang Piala Suzuki AFF kn??
so haruslaaa bersemangat......kih!kih!kih!!
Pada kali ini setiap player boleh pilih pasangan masing2..
Sudah pasti partner aku adalah Flo....teman racing aku!! utk (woman doubles)
Kami punyer misi..."Kalah janji Bergaya..." boleh?? gedik's knnnnnn???
Memandangkan competition lg bape ari jer..(16-Jan-11 bersamaan Ahad) kami berdua sgt gigih okeh memilih baju yg sama colour...kata nk bergaya kn!!
Inilah baju yg akan kami gaya kn nnti.......

jampi sketttt...puuuhh kanan, puuuhh kiri....
"berdampingla engkauuuu bersamaku di perlawanan nnti...."
"agar kemenangan berpihak kepada ku...!!!"
kihhhhhhhh..kihhhhhhhhhhhh.... (cewah!! dh mcm maklampir plak dh)
aisehhh....syirikkkk dh nie!!
Astagfirullah.....

Ohhh yer......lupe nk inform...aku pun main mixed double tau!!
Ntahla hebat ke tak main game dgn jantan ni kn??
Bagi (mixed doubles) aku pilih Abg Desa - (Staff dari site aku..)
semua dok kata..sape back-up blkg?? Aku ke Abg Desa??
sbbnya Abg Desa pun kurang nor ketinggiannya...
Tp aku select dia sbb last year Abg Desa menang 1st runner up utk Man Doubles...
So korg tahu lh kn...kenapa aku pilih dia..cehhh...baject menang la plak kn!!
Tapi harapnya cenggitulah....!!!

2 comments:

flo... said...

hahahha...puh kiri puh kanan...mesti menang..hahahha....mudahan kan...

ciittt....blom tgk abg kicap aku main lg tau...hahahahaha......

lisa_lisz said...

mesti menangggg tau!! nnti mlm jumaat kita ngangkong sama2 eaa!!