Tuesday 18 January 2011

Pasta utk "Lisz Choong Wei"

Seperti yg dh aku post pd last entry psl tournament badminton tuh...
sememangnye aku sehat dan kuat!! (mcm iklan minum milo)
Alhamdulilah..takde kecederaan punn!! cuma mungkin geramm sbb kalah!! heeee...
hahaha..tuhla tiap kali training malas nk pergi..gitulah hasilnya ;p
Tp, aku pelik sbb terdapat bengkak @ lebam (biru-purple) pd lutut kiri.
Itupun aku pasan bila Isnin pagi, waktu mandi...time shower tuhla baru pasan.
ligat norrr otak aku fikir, bila masa plak aku jatuh?? hebat sgt kah?? happy sangat kah?? ohh..mestilah kn?
gambar diambil pd jarak dekat...haruslaa nampak besar kn??
kih..kih... (x nk ngaku jugak kn ko tu gemok!)

Kt office, ari isnin...mmg tepat jangkaan aku...bukan aku sorg jer jalan terkangkang mcm org utan tepuk tangan kt atas kepala tuh...
ghupenye ramai jugak staff yg main game smlm jalan dh mcm org baru pas beranak sepulohh!!
Nasibla knnn.........
Then, after balik dari kerja, aku mmg malas norr nk masak (biasalah mood hari isnin..sbb tu aku benci isnin)
dgn harapan yg menggunung tinggi, aku meraih simpati pd Bee dgn muka seposen agar dia sudi masak...
Akhirnyaaa....dia setujuuuuu dgn menyediakan makanan feberett aku..."Pasta"
yehuuuuuuuuuuuu~~~!!!!
gamaknya...celebrate kekalahan aku yg kali pertama kut....
erkkkk........cisssss!!!
Btw......mekasihhh cik Bee ;)
Jasamu dikenanggg...
Jeng..jengg...nielah dia pasta yang aku namakan...

v

v

v

v

v

"Pasta LISZ CHOONG WEI"

 

Jangan jeles okehh!!!!





3 comments:

flo... said...

ceeetttt~~ xbleh belah...xda masak utk kmk pon...hahahahha

Farra Dhelina said...

wah mabeles!!

Mama Sohayl said...

NAK RASA PASTA ITU JUGAK PLEASE!Huruf besar nih...!