Tuesday 18 January 2011

Kalah dengan Bergaya...!!!

Seperti korg sedia maklum...kelmarin  LLC ada wat competion in-house badminton..
Haihh...seawal pagi aku bangun...semangat nk menang wehhh, terus aku post dkt wall pessbook dgn title..hari ini sila panggil saya "Lisz Choong Wei" mmg tak boleh blah kn?? eksennn jer lebih!
Oklah...aku takmo sorok2 ahh, results game kelmarin..

<<< W.O.M.A.N-D.O.U.B.LE >>>



Yang belah kanan tulah partner aku, yg belah kiri tu..Si abg pendek!! sebok jugak nk mencelah!
Dia pun kira partner yg tewas semua game jugakla..sbb tu kami geng!! hihihi
See..!! kami ber-3 masih mampu tersenyum walaupun tewas dlm semua game..!!
 Lihat jelah kelincahan aku & partner masa game arituh..







<<< M.I.X.E.D-D.O.U.B.L.E >>>

Tu diaaaaa....Abg Desa! Abg Desa di tengah kota...(nyanyi ikut alunan muzik!!)
Partner aku ni sanggup turun dr. site Hulu Terengganu semata2 nk main badminton...
Yg bestnye dia menang Champion Man Double dgn Ah Seng dptla RM300
Yg busuknya dia kalah plak bila main mixed double hanya dengan aku... dptla penat ajer ;)




Nak dijadikn 1 cerita..korg pasan tak bulu tangkis tuh melekat kt bdn aku?
Klu tak silap ini adalah game yg last utk mixed double aku & Abg Desa.
Sbnrnya dek kerana bulu tangkis tu jugak aku tertewas...
Ngam2 pihak lawan game point (29 - 22)..
point ke-30 mmg betol dorg smash melekat kt aku....
tp okehh...dorg cpt2 say sory kt aku..heeee, tau takut!!
Siannn aku kn? Dahla kalah...pastu kena smash plak...sob!sob!sob!!

Okeh..nie ada lg 1 cerita...
Kebetulan mmg takde Empire (pengadil), sooo aku pun jd bidang terjunlah...
Nk jd empire mesti adil...dan alert dgn game yg korg adili..
Nasibla..tengkuk ko tu patah 2 ker 3 ker??..
tp mesti tgk bola tu dok ke kanan, dok ke kiri..ikut rentak bola tangkis
tapiiiiiiii...klu ko salah kiraa
silap haribulan, kene booo lah jwbnye!!
penat2 dorg main nk dpt point, ko plak salah kira...bolehh???
Paling extreme pun ko kena baling dgn kasut ahh...hahaha

Ok, kt bwh nie adalah seorg Empire yg paling jelita sekali pd hari itu.. (sila jgn muntah okeh)
Cuba tgk pict bawah nie...mmg muka aku serius


dan akhirnya cengginilahhh....


Mekasehhh......

2 comments:

flo... said...

hahaahahahah~~ adoh lucu tok....kekekeke...siap minyak cap kapak..hadoi!!!!!!!!!

Cheritera Kami said...

kau pening kira score eh...