Tuesday 7 September 2010

Birthday Celebration with Family





Firstly, nk wish happy belated birthday to me ;)
semalam 06-09-2010 genapla usia Beta 28 tahun
sgt cepat masa 24jam itu berlalu..aku tidakkkkkkkkkkkk suke..
Smlm, after balik kerja aku rushing pi Bangi utk berbuka puasa bersama family terchenta, sbb Abah dh wat reservation at "Steamboat Antarabangsa" Seksyen 7 Bangi utk celebrate birthday aku!
Thank you Abah!!
Smlm akak soooo excited...hampir satu kedai sporting sama-sama menyanyikan lagu birthday dan tepuk tangan masa akak nk potong cake...weee..wuuu!! best moment ;)
Smlm akak salam dan cium muka Abah sakitlah, sbb pipi Abah dh tinggal tulang, maybe sbb  bulan pose gamaknye!! sama jugak dgn adik2 aku....berlaga pipi kuat2, pastu menyempat lg nk raba2 tempat yg tak sepatutnya!! Choiiiiiii...
(itu adalah amalan wajib between kami adik beradik pompuan hahaha)
Oklah...diatas permintaan dari seseorang, aku letak jugakla photos celebration smlm ya!!

MY BIRTHDAY CAKE
1) Secret Recipe - from family (Bluberry Cheese..my fav)



2) From Comot Gang (Daliza, Florancesy, Ezan, Nasriah & Reen) Tq korangg!! Muakkk




Tgk!! muka aku yg ala-ala kemalu-maluan!! tatkala seluruh pengunjung disitu begitu sporting bersama-sama menyanyikan lagu birthday!!




 mereka ber-3 nie, kerap gadooo!! salu bikin mak aku tensionnn
(dari kiri : Yatie, Nunun, Wani)


Kami mau pulang sudaaaaaaa!!
Perfect!!!


 













2 comments:

flo... said...

wahhhh~~!!!! best oooo...hahahaha..
meriah jak bday ktk thn tok..
dpt 2 biji kek tok...heheheh...=p

Anonymous said...

Terima kasih kerana sudi celebrate di Steamboat Antarabangsa Bandar Baru Bangi. Anyway lokasi SABBB di Seksyen 9 di belakang kedai Tudung Arianni dan bukannya di Seksyen 7. Harap maklum.