Wednesday 8 September 2010

Birthday Celebration with Collegue

uuuuuuuuuuuuu...mkn-mkn lagi.
Smlm 07-09-2010 (Selasa) si Flo, adik aku yg kerinting kt office ni bercita-cita utk bunjer aku mkn berbuka puasa bersempena "Birthday" aku smlm di "Thai Base"  Bdr Sri Damansara..mmg puas hati babe!!
Actually, tempat ini rekomen by me, sbb pd bulan puasa tahun ni , ini adalah 2nd time aku berbuka puasa di sini...GENTI puas hatii..
Korg mknla sampai lebammm!! Makanan mmg sedap!! Makanan sentiasa di top-up!!
Smlm jer kami ber4 (aku+B+Flo+Nas) mkn butter prawn jer hampir 3 pinggan, ketam bercili 1 pinggan, lala bercili, ikan 3 rasa, ikan masak steam, sayur, kerabu mangga, buah, abc, cendol, jeruk, fruit tart....hahh..mcm2 lagi la mmg rambang mata seh!!
Presentation pun menarik jugak!! harusssla korg semua dtg mkn disini..
Korg layannn jerla pict bawah ni eaa..

Yeahh..gambaran diatas menunjukkan our 1st round yerr!!


close-up sket!


Butter Prawn menjadi kegilaan kami ber-4!! sgt puas hatii


Ketam masak black paper!! huhh..terangkat sehh
nk amik ketam nie kene Q panjangg...tq B, tlg amikkn


Motif kami mkn sambil menunjuk Udang besar tuh, adalah nk jeleskan K.Liz yg  fanatik sgt mkn udang!!
saje bg K.Liz jelousss..nxt time join kami eh!


aku yg terpaksa layan karenah bdk 2-org neh!!
bagai-bagaiii......hihihihi


kami dh kenyanggg!!
Jom balikk..





No comments: