Saturday 14 August 2010

Welcome Ramadan Al-Mubarak

Assalamualaikum wbt......
waaaaaaa..lama sungguh aku tak meng-hupdate blog aku neh..
ini sume gara-gara 'busy yg tak terhingga selepas balik dr Kuantan last week..sampai la nie, mmg aku busy dgn keje, rumahtangga...(ada ker??) blasah jela labuuuu..dan busy jugak dgn penyakit demam selsema, mn nk jaga hingus aku yg asyik keluar, dan busy jugak menjaga seekor kucing yg tgh on heat skrg nie..!!

Spt tahun sblumnya, 1st day puasa mmg wajib berbuka dirumah tokmak sapelagi, ibunda tercintala di Bangi..mcm2 juadah berbuka mak aku masak, al-maklumlah nk ajar si ewan tuh berpuasa so kenelah, masak mkanan sedap2!! lg pun adik2 aku yg masih bersekolah sume excited berpuasa...hehehehe!!!

2nd day puasa : berbuka di MidValley (ini sume gara-gara si Bee balik lewat 6.30pm kooo) ada meeting ad-hoc katanya!! takpelah..nasib baik time 6.30 tu x jam di Kerinchi Link,klu tak..mesti aku dh bising mcm mak nenek!! thn telinga jerla yerrr ;p

3rd day puasa : berbuka di rumah jer!! blik keje pi bazar ramadhan di Suntex Bt.9. Sgt selesa berbuka dirumah sendiri, boleh baring2, boleh mkn dgn lahapnya, dan senang utk solat ;)

4th Day puasa : HARI NI, plan go to rumah Aleesya di Ampang!! Jila (adik B) nk masak Nasi Udang katanya!! Tak sabauuu sehh!!.....Nyummm..Nyummm

2 comments:

flo... said...

jgn lupe msk petai tau!!! hahahaha..jemput aku mkn...=p

lisa_lisz said...

wahhhh kooooo.....main order je eaa!! takde tapau2, jommm berbuka sekali kt rumah kami...