Wednesday 18 August 2010

"Terlajak Perahu" boleh diundur ttp klu "Terlajak Tido" ???

Hahhh...tgk title pun, mesti korg tahuuu...klu terlajak tidooo?? Cmner??
Senang jer jawapan aku..."Terlajak tido.....sampaila ke pagi sampai x sempat nk bersahur!!"

Entry ni khas utk Adikku "Florancesy"!

Sbnrnya smlm di office, mmg kami ber-2 dh plan tgk tgk wayang mlm td (Selasa / 17-Aug-2010 / 9.45mlm / TGV - Cheras Selatan)..ticket mmg dh book 4 org (Me+B+Flo+Nomin) dgn bayaran RM10 setiap sorg, pas order jer mmg dh excited sgtttt!!! Ptg tuh aku pi bazar ramadan pun cpt2!! sbb dh excited.

Nak dijadikan cerita, smlm lepas berbuka mkn nasi kerabu, aku pun tak sedar boleh terlelap sampai kol 9.30pm, bukan aku sorg je pengsan, si B tu pun sampai dh tido mampuss, then tersedar dr tido selepas dgr kucing aku kelaparan!! Haihhh...gilerrrr dowh! 9.30pm sudaaaaaaaaaa!! Tgk hp ada 13 misscall + 1 sms, mmg sudak ku agak si Flo call tp aku tak berangkat!! mmg betol aku tido mamposs neh! Aku cpt2 return call dgn sore yg ala-ala cover manja giteww disebabkan terlajak tido...mintakk ampunnnnnn Flo!!! mmg kami ber-2 tak done nk pi time tuh! wayang 15 minute lg nk start!! mana nk mandi, mana nk iron baju, mana nk turun tangga, panaskan enjin kereta, cari parking lg kt sana..udahnye, aku sambung balik tidoo...

Moral of the storey : JANGAN mkn sampai terlalu kenyang yer kwn2!!!

1 comment:

flo... said...

haaaaahhhh!!!!!!!!!!!!!!!1 lain kali aku denda korg....
nasib korg x pegaang tket..
kalo x kempunan aku nk tgk citer...hahahahahha......