Wednesday 25 August 2010

Sourvenior from Reader's Digest

Weeeeeeeee....smlm aku dh dpt sourvenior Jam Tangan dari Reader's Digest!
Ni diaaa.......taraaaaaaaaaaaaaaaaa..
Tak kisahla original atau tak?? janji aku ada.....korg ada?? hehe.



Sila abaikan kotak yg dh remuk tu yerr!!
biasalah send by postman..tau-tau jerla cmne keje dorg!

Al-kisahnya last month I have subscribed this  famous magazine ni utk tempoh 12 bulan @ 1 tahun dgn bayaran RM148 jer!! In addition, Reader's Digest ada buat contest win cars & cash money..Mcm biasa ask adik aku kt office ni, minta bantuan credit card..aku byr balik tau!! 

Actually so far, aku betol2 not intend nk ada credit card..(nak ngelat dr hutang piutang yg sememangnya dh byk okeh!!) Klu nk ikutkan peredaran zaman, credit card ni dh jd mcm wajib dimiliki la plak kn?? tp takpe, selagi aku ada cash..aku guna!! walaupun kdg kala tu ada jugak ms sengkek!!


2 comments:

flo... said...

nasib bkn swatch...kalo x aku nk separuh..hahahahaha...........

lisa_lisz said...

hahh!! klu swatch punn, kmk sik mo share..dpt jer teruz aku buat frame!