Monday 23 August 2010

Berbuka at Cerana Restaurant (22-Aug-2010)


Weekend kali nie, mmg berderet2 aku berbuka puasa dgn teman2 yg aku syg termasuklah 'Unty Patimah" (rakan terdekat kepada arwah ayah B)..hampir 4 tahun tak bersua muka, muncul apabila menjelang raya..itupun sms wish2 raya by hp jer!!

Seperti yg dijanjikan, aku telah booked utk 3 org lokasinya di Restaurant Cerana (satu-satunya restaurant terapung di KL-Cheras nie) siap ada waterfall lg..mmg sgt menarik tempat nie..kali nie sudah 5 kali aku mkn kt sini..mmg sgt peaceful dan rileks jerr..layanan ok dan makanan mmg sedapp!! Aku suggest korg ke sini tau!

Nak dijadikan cerita, smlm Hafiz (AF7) ala yg rambut mcm sarang tebuan tuh bersama Fun Clubnya, ada buat majlis berbuka puasa disitu, turut kelihatan beberapa artis dari (AF8)...artis kerrr??? hahh..aku tak kenal pun...so aku tak berminat nk pandang2 dorg pun!! Dlm kol 7.00pm, nampak kelibat Faizal Tahir bersama isteri dan anak2nya plak bersama rakan2 dia la kot!! Betol2 blkg meja kitorg..Faizal Tahir mcm biasa sempoi, dgn topi askar, rambut paras bahu sambil mendukung anaknya..cuma kali ni dia memakai mask, maybe nk kn privacy bersama keluarga kot!! Dia pun takmo org kenal dia gamaknya!! Tp aku kenal, sbb wajah isteri dia pernah keluar kt megazine..dan anak2 dia yg comel tuh ;)

Lagi beberapa minit hendak berbuka, nampak kelibat Isma (AF7) bersama husband dan anak2 dia yg pakai pakaian seragam jerr..comel jer tgk si Isma memakai baju kurung hijau pucuk pisang!! Disini aku letak pict smlm kami berbuka yer..

Reservation by me ;)

B & Unty Patimahh

Hafiz dan AF8 yg baru mulakan show pd mlm tu

Isma....mendendangkan lagu raya dgn penuh semangatt!

Lagu duet..ntah lagu ape tak hengatt!


Gambar ni diambil oleh B, sorok2 nk kene amik..takut Faizal Tahir pasan 8) hehe..


Faizal Tahir lg bersama 2 dari 3 anak2nya yg riang!! Wearing tudung hitam tu wife dia ;)

Freshh from the oven!! dh tanggal mask sbb dia kene bg ucapan pd rakan2nya


Menyempat lg kooo...aku dgn Unty Patimah bergambar bersama Hafiz!
Hafiz mmg tersgtla peramah dan langsung tak lokek dgn senyummmm..


Pose terakhir sebelum balik!




2 comments:

flo... said...

aih...xbleh jd tok..kmk lom jmpa gk hafiz af ya..hohohohoh..

lisa_lisz said...

hehehehe...
Hafiz (AF) : seorang yg tak lokek dgn senyuman, sentiasa nampak suweet jer!! tp klu bgn tido paham2 jerla..hehe
Isma : look sweet with wearing baju colour hijau tuh..sgt manja dgn anak2nye!! btw husband dia Zul 2by2 segak seh!
Faizal Tahir : dok cover2 supaya org tak pasan dia..anak2 dia tak nakal..sgt tertib!