Monday 19 July 2010

Pesta Durian di Office

Dah mcm "Pesta Durian" kami di office nie!
Bulan nie dh 2 x Uncle Meng (Manager - from Plant & Machinery) belanja kami mkn durian di HQ. Alahaiiii....durian pun dr kampung, mmgla ter-amat sedap la sgt dan berlemak sekali...

Hari ni, dlm kol 3.00ptg, Uncle Meng dtg bisik kt aku "Lisa, pergi mkn durian...Wah!! dhla mood monday ari nie, langkah seribu aku pi serbu..Yess!! aku org ke-2 selepas boss aku (2-2 antooo durian's).  Time ni dh tak ingat kawan, kepala otak aku "Wahh!! D.U.R.I.A.N, kaula segala raja dlm hati aku ketika ini..". Kali nie punya durian besar2 dan sgt berpuas hati btol lah!! Mcm biasa si lelaki akan kopek di atas meja pool, dan kami yg 'gegurl' ni, sentiasa menghulur tangan untuk melantak!!  mmg lucu ;)

Aku dan geng comot kecuali (Flo & Joy) sgt menikmati durian's sehinggalah terlalu kenyang!! Tp sygnye, tak sempat nk bergambar la pulokk!! Disebabkan kesemuanya  "ANTO DURIAN". Alih2 dh ramai sgt yg semput & tak larat menyempat jugak ada staff yg tapau!! Takpelah, koma mknla sampai puas yerr....nasib baik haku dh semput, klu idok...tak merasa la koma sume nk tapau...kih..kih..kih..

Btw, thank you ya, Uncle Meng ;)
You are a good Manager & not stingy expecially "Food & Money".
We are sad that you want retired this year b'coz there is no more "Durian's & no more  Ang-pow from you during Chinese New Year soon"

.....dh kenyang br nk bodek ;) .....

No comments: