Friday 23 July 2010

Adik Mia Sara Nasuha

Sangatla comel budak ini..
Namanya mula dikenali apabila si adik Mia ni berlakon sebagai Amani, dalam slot Akasia "Adamaya" 3 bulan lepas jam 6.30 - 7.30 ptg di TV3. Bukan aku sorg jer yg giler tgk cerita ni, ghupenya rakan2 di facebook dan bdk office pun tergila-gila dgn si Mia ni, aku apetah lg..Lisa Surihani my fav. actress turut membintangi drama nie, dan Sein kumpulan Ruffedge merupakan ciri2 lelaki idaman kalbuku..hukk..hukk..ok, lupakan jerla psl idaman kalbuku  ituh, sbb dia pun dh berkahwin.

Scene untuk Mia Sara boleh dikatakan banyak juga untuk filem ini iaitu 24 scenes. Tapi Mia Sara dikatakan agak senang untuk membawa wataknya, tak banyak kerenah walaupun suka menokok tambah skrip. Senang je nak arah Mia ni, bila bapanya kata ‘senyum’ dia terus menguntum senyumannya.
Dan yang nakalnya bila si Mia Sara ni mencuba bakat terpendamnya untuk menjadi pengarah pulak. Siap laung ‘Action… Cut!” haha....lucukn?

Okla, kt sini aku attach gambar adik Mia yg paling latest credit from http://www.budiey.com/
Jommmmm layann..!!




Bersama sepupunya Adik Ilyas yg turut berlakon dlm filem Nur Kasih The Movie sebagai anak kpd Fizz Fairuz





Ya Robbi..mmg tersgtla comelnyer..tgk tuh, siap ada assisstant lg



Masa lunch, Mia tak makan nasi ya. Cuma minum segelas milo sahaja. Nak jadi pelakon kenalah jaga berat badan, betul tak Mia. Jangan pulak jadi bertambah comel nanti.




2 comments:

flo... said...

mudahan aku dpt anak comel mcm nih!!!!
ko doa tau anak aku cute nnti...

lisa_lisz said...

alahaii..flo, meh kita doa sama2,sbb aku pun nak satuuuuu jugak!!