Friday 18 June 2010

Penat yang berbaloi-baloi

Akhirnyaa...bersalin jugak Jila dgn baby ke-3nya 'baby boy"..Time cenggini, org lain sume sebok tgk FIFA World Cup, aku jd baby sitter..kuang!kuang!kuang!! nasib baik aku tak berminat nk tgk bola. Lately ni mmg aku dgn B sentiasa standby utk Jila (satu-satunya adik perempuan B)..dh jd mcm "ambulans" merangkap "baby sitter" dh,tp itu semua aku tak kisah as long dpt jumpa Alyssa yg cute tuh pun dh buat Unty Lishhh hepii..ngeee!! Mlm td pun dlm kol 11.30mlm, Jila call dr Hospital Selayang, dia ckp dia mmg dh nk bersalin (aku harap kali nie betol2 la nk bersalin, sbb sebelum nie dh 3 kali ulang alik dr hospital tp tak bersalin jugak) dan darah pun dh bleeding, ape lg kami sbg "ambulans ni" dgn pecutnya dari Cheras telah pergi ke Ampang, tp bukan amik pesakit..jd baby sitter utk Adam & Alyssa dan sementelah itu bapak bdk2 nie terus pi teman si Jila yg dh masuk ke labour room tuh..sib baik bdk2 tuh tak meragam.. Akhirnya dlm pukul 3.30 pagi,Jila selamat melahirkan baby boy dgn berat 3.22kg! Alhamdulilah..semuanya selamat dan dipermudahkan olehNya..buat kakak Alyssa, pasni takleh manja2 lg, kakak dh ada adik..!!

No comments: