Wednesday 9 June 2010

Intermediate Health Screening Appointment

Disebabkan aku ni terlalu syg sgt nk MC, maka balance MC yg ada lagi pd tahun lepas adalah dalam RM500++. Banyak lg okeh!! Dengan itu, management dh appoint Tung Shin Hospital as a our Corporate Panel, bagi staff LLC yang nk buat medical check-up! Aku dgn geng-geng comot (aku+flo+daliza) dgn berkobar2 dh ready nie wat appointment on 9-June-2010 / Selasa. Sampai sana je ngam2 kol 9.00am, tgkla siapa pilotnyer "klu bukan akuu.." main cilok2 jln KL tu, dgn jammm la, dgn jln tutupla haishh..! Sampai sana pas aku byr cash RM333.00 dan kwn aku ber-2 tuh main tunjuk card jer..swepp! aku dgn geng comot pun pi la buat X-Ray, ultra sound for Abdomen, ECG, Urine test dan yg paling aku tak tahan, nurse sana amik blood test aku sampai 2 kali..huh..menahan sakit aku!! dlm hati (#$@$@##)..tp hatiku sejuk bila dia ada ckp 'sorry ya miss..i tak jumpa urat u td.." hah!! aku pun menjelingg dgn amat tajam sekali..dhla aku lapar, dr mlm kelmarin x mkn tau!! lepastu buat test utk blood pressure, buat ukuran tinggi, berat..mak oii aku dh berat 50kg! Dh abistu, apply time sheet dr doctor sana! All is done by 12.30pm jugakla..ape lg..cr tempat mknlaa..perut dh laparr giler2..alih-alih mkn kt Income-tax jugekk!!

No comments: