Thursday 24 June 2010

katakan "BENCI" pd Ulser Mulut

Aduyaiiiiiiiii..........sakit sgt bila dh kene ulser mulut ni atau ada org panggil mata ikan!! Akibat dok tahan sakit ni,maka cptla moody!! yang jd mangsa, kucing aku kt rumah "Mimi"..malas nk main dgn dia.. Actually sbnrya aku mmg dh rasa panas badan from last week lg, so dlm 3-4 hari nie, 2 kali aku mandi mlm (pas balik keje & sebelum tido) dan agaknye inilah akibatnye jugak  klu kurang minum air..hahh!! amek kauuu...dh kene! yang paling tak bestnye, nk mkn pun kene pilih yg lembut2..sudah tentulah cepat lapar ;(

Pada sape yang belum pernah atau tak kenal apa itu Ulser Mulut @ Mata Ikan..hah! inila gambarnye.. sakit woii!



Arghhhhhhhhhh...!!!! benci!! benci!! benci!!

 
Klu Ulser Mulut nie, ada lagi before aku pi redang on nxt week,terpaksa jugakla aku pi farmasi cari ini ubat "BONJELA"....oh bonjela..





No comments: