Monday 10 September 2012

Celoteh Weekend punyer Openhouse

 
 
 
Oleh kerana Syawal balance tinggal kurang dari 10 hari, makanya  aku dgn B mmg plan,
asal  ada jer invitation untuk open house kita dtg serbu!!
Oh la la la la la…
 
1. Sabtu, after work aku dgn Geng Comot (Riah, K.Lisz) pergi ke rumah Reen di Wangsa Permai, Kepong!
Actually from office to Wangsa Permai tu, adalah dlm 20 minit je dh sampai..
Tp oleh kerana aku terlalu confident dgn Goole Map yg aku usha kt internet tu….
hampir 3 jam melilau ntah ke mana, sampai sesat kt restaurant jejantas Sg. Buluh
Itu belum kira jammed yang giler bahbi kt Kepong tu!!
Mmg panas jer bontot aku menghadap jammed..
Niela namanya malu bertanya sesat jalan..kuiiii, kuiiiii, kuiiii…
Ngam-ngam kol 5 baru sampai rumah Reen, berbaloi jugak dtg open house rumah Reen,
aku menjamu selera sampai 2nd round...
Sempat berborak dgn Reen yg semakin bam bam ituu…
Terima kasih Reen, sudi jemput kami..
 
Sbnrnya after balik dari rumah Reen, aku mmg rushing balik sbb malam tu ada family dinner kt Sate Kajang.
Abah ckp celebrate birthday untuk September which means aku & si Ewan.
Itu jam, mmg dh kepenatan……makan sate pun tak sampai 10 cucuk.
Muka pun dh lesu, kepenatan teramat dh……..
Balik dr mkn dgn family, kami kt Fun Fair kt Balakong..
Kali ni mmg meriah..maybe disebabkan lighting yang semegah-megahnya kot..
Dari jauh ko boleh nampak dh Eye On Balakong..
Melayang RM20, beli token bagai..rugiiiiiii!!!
Tuela, su-wey siang td yg sesat tu sampai ke malam..!!
Aperla nasib......!!!!
 
 
2. Dan smlm, ada jemputan lagiiiiiiiiii ke rumah adik Bee, siapa lagiiiiii…….
 
 
Rumahnya nun jauh disana Puncak Alam, Shah Alam
Nasib baik jalan ke sini, tak jam mcm smlm…so sempat lagi main racing-racing dgn adik ipar Bee.
Sangat berbaloi-baloi smlm..datang jauh-jauh, makanan yg dihidang sgt sedap!!
Repeated okehh…aku mkn kt sini!!
Terima kasihla kepada tuan rumah, kerana hidangankan kami makanan yang MANTAP!!!
Expecially, rendang tok & homemade kebab ituuuuuu……
siap boleh tapau-tapau kauuuu!!!
 Hahhh…niela antaranya pict yang sememangnya sempat ajer klu disuruh bergambor!!
 
 
( Dari kiri : Zeera, Me, Mama, Aini - tuan rumah )



 
(Dari Kiri : Bee Buu, Me, Baby, Mama)
 
Gambar atas nie mmg tak boleh blah,
time nk amek gambar sempat lagi aku asah hidung aku kasi tinggi sama ngan dorg!!
nak menang jugak aku kannnn??
ampessssss jer...!!



 
(Dari Kiri : Adam, Zeera, Alisya, Bee Bu)



 
Geram kt Haquim (baju merah), asal aku pegang makanan dia mesti datang dekat..
 
 
 
 
With my favourite niece
 


Tuan tanah kedaung.....ehihihi (Ameen & his MIL)
Baik makcik nie, murah sgt dgn senyuman..........
Nampak gaya mcm tak sabar nk jadi Nanny...
Suka nor, dia layan bdk-bdk
 
 
 
 
Me with Baby..
Ada rupe macam Pengantin Baru tak???
kahh..kah..kahhhh!!!
  
Balik dari sini, Puncak Alam kami terus ke Pantai Dalam.
 
 
3. Hah, open house kali ini tidak dirancang
Tapi memandangkan, rasa malam masih muda, kami gagahkan diri ke rumah Pn Nora.
Dia ni colleague office B..
Gambar emaknye tak hade, tapi sempat jugak sauk anak dia yg tgh merangkak tu..
 
 
 
 
 
 
Dan akhirnya pulang ke Home Sweet Home jam 8.00 mlm
 
Siapa nak buat open house lagi....sila jemput saya yer!!!!!
 
 
 
 
 
 


1 comment:

Anonymous said...

Wow, superb blog layout! How long have you been blogging for? you make blogging look easy. The overall look of your site is fantastic, as well as the content!