Thursday 23 August 2012

Raya...Rayaaaaaaa!!!!


  

H.A.P.P.Y - R.A.Y.A 2012 to All

 
Weeeeeeeeee……….
Syok tak raya you all??
For me, a bit disappointing because of heavy rain which fell in the evening..
Tak syok kn, time nak beraya dh ujan..
Nasib baik hujan itu rahmat, klu hujan itu banjir…..lagi bahayaaaa!!!!
Silap ari bulan jumpa ulor……
Heeeeeeeeeeeeee……

 

Seperti tahun sebelumnya, I kan masih single lagi…so dok beraya rumah mak abah la!!
Bersama adik-adikku yang pensel-pensel kesemuanya..
Hanya aku seorang sahajer, serupa pen marker!!
 
Hah, tahun nie takde tema ape-ape....
memang carca marba...
tapi masih mengekalkan kejelitaan ok!!
 
 
 
 
 
dengan hadek beradek......
hah, yang bdk pakai songkok tinggal kepala tu, musuh ketat akuuu..
asal aku jumpa dia, mesti SAKA aku keluar.........




Our Mak & Abah...
 
 
 
Oh yerrr……
Actually, dah 2 orang adik aku kawen…
Adik perempuan aku si (Aini & Ismail) beraya di Bangi tahun ni..
Yang lagi satu si (Wani & Amir) balik beraya ke Kuala Kangsor le dulu..
 

Tiap pagi raya, family kami selalu terima kunjungan from Ustaz & Ustazah..
Memang tak pernah miss…. 
 

 Family kami ber2 dah ibarat macam saudara sendiri..
Sbb kitorg dibesarkan suasana di sebuat flat yang aman dan damai..
Ecececehh…..

 
 

 
 
Mereka yang bercinta....... 
 
 
 
Hasilnyaaaaaaaaa.........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
VVVV
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
VVV
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
VV
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
V
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments: