Monday 27 August 2012

Podahhh...




Mood di pagi Isnin nie, mmg mood malassss…
Dah la hujan turun lebat time nak dekat subuh,
macam boleh baca jer mood aku si hujan nie..
Pastu bad traffic..1st day untuk org bekerja & bdk bersekolah after balik dari beraya
Mmg sgt2 tensionnnnnnn...
 
Yang lagi syok tu, mmg tau boss off to site hari nie…
Lagiiiiiii la takde mood nk bekerja

Actually sbnrnya, bukan tu yg aku nk story!!
Saje nk luahkan perasaan yang tengah haru biru ni…because of DIA!!
Kepala hotak aku pun dah berserabut sangat-sangat nie
Recently, mmg hati aku mcm tak sedap jer…
Pagi nie, kesangsian aku telah terjawab…dan akhirnya wayang kulit pun sudah keluar laa!!
 
Org kata, tepuk sebelah tangan takkan berbunyi kn?
Tapi itula hakikatnya….
Hanya aku nie jer yang menangguk di air yg keruh dan kotor itu!!
 
 
Memang cilakabanat kan??
 
 
Hakkkk Tuihhhh….
 
 
Podahhhhhh!!

No comments: