Tuesday 31 January 2012

Kucing saya dh kurus ;(


niela kucing belaan saya..
kurussssss dh ;(

Lately mmg hanginnn satu badan dgn mimi ni..
Dari end Dec 2010 sampai la skrg nie dh musim rambutan, mengawannya tak abis2 lagi..
Setahun tuuuuuuu...
Dari aku belum start demam, sampai dh baik demam pun tak abis2 lagi..
Kdg2 rasa nk cekikkkkkkkk je..
Haih...mengucapppp panjang japp!!

Tp bukan cekik mimi...
nk cekik sampai mati kucing jantan yg salu usha mimi depan pintu rumah ajak main...
bukan main bola yer..
Main tuttttt...tutttttttttttttt

makan pun dh tak berselera
kencing pun dh merata, tak mcm dulu kencing dlm sangkar..
skrg kencing merata kejap kencing kt sofa la, kejap kt kotak kasut la sampaikn atas katil pun pernah!!
aku bukan ape, sian kt si Bee yg dok kemas najis mutawassitah tu..
Dan keje aku plak, dok anta comforter ke dobi ajerlaaaa tiap minggu..
Bee ajerla yg boleh tahan dgn perangai si mimi ni..sbb dia dibesarkn family yg cintakan kucing!
Akuuu??
Inila kucing yg pertama dan terakhir akan aku bela...InsyaAllah
Ikutkn hati rasa nk jual online jer kucing ni..
Eh, ade ker org nk beli??

Ko boleh ke tahan klu kucing rumah ko dok ngiauuuuuu!! Ngiauuuuuu 24 jam??
mak tensionnn nok’ssss
adoyaiiiiiiiii...


1 comment:

AiniHalim said...

skg musim kucing main romance.. samelah dgn kucing ameer.. tgh duk sakit kaki (patah/bengkak)nak jugak romance.. depan umah lak tu..ish2x