Tuesday 3 January 2012

Good Bye 2011, Welcome 2012

Alhamdulilah...
Hingga ke saat ini, aku masih lagi bernafas...
Terima kasih ya Allah, diberikan peluang walaupun pagi tadi terlupa nk solat Subuh
Dan aku sgt bersyukur kerana impian aku pada tahun 2011 ini mostly tercapai jugak
Ok, aku share kt readers semua  impian-impian aku yg dh terlaksana eaaa..


1) Duduk rumah Baru


Walaupun aku tak menetap disini, tp every weekend family aku salu jenguk villa nie.
Kira ala-ala homestay utk kami..
Mak kata duduk kt sini rasa tenang jer, sbb kt sini tumbuhan semua hijau-hijau lagi dan agak privacy!

Aku pun bangga jugak, dpt duduk di rumah sendiri berbekalkan duit hasil titik peluh aku (peluh ker??) At least ada jugakla buah tangan dari aku untuk family..

 
                2) Snoorkeling di Pulau Sipadan (FEB 2011)






Pekan 2 beradik nie, mmg standby Guest yg duduk kt resort ni.
dorg nie adalah keturunan Bajau Laut yg terletak blkg dari resort nie..
siannnnn ko......





Relaxxxxxxxxx....


 

 

 

tu tangan aku......
betapa terharunya kitorg..
time nk balik semua staff keluar lambai tgn utk ucapkan Selamat Pulang...
Mmg superb dan amat menabjubkan!!
Memang dah lama mengidamkan saat-saat percutian yang agak mewah dan santai cmni..
disinila tempatnya.
Kenangan pergi bersama bee, Flo dan Nomin mmg tik aku lupa.
Mana tak best, ko duduk kt tengah2 laut angin sepoi2...huhhhh..kelasss !!
Kt KL mana hade...harap2 next time boleh la datang ke sini lagi..
Insyaallah

 
3) Dapat melancong bersama Geng Comot ke Bandung & Jakarta (SEPT 2011)
 




 
Sbnrnya trip nie dh lama kami plan,one year before dan  September lepas berjaya jugak kitorg cuti panjang dan bercuti sakan. Hopefully next year 2012 ada lagi trip cenggini. Apa yg boleh aku cakap  seronok dpt becuti dgn geng yang satu kepala.....kawan-kawanku nnti kita cuti lagi ea!!
Instead of that, ada a few lagi yang belum terlaksana........
Atau mungkinkah....di tahun 2012??

Mungkinn kn......


No comments: