Friday 27 January 2012

Awal 2012 dah Demam & Batuk

Weeeee woooooo.
Dh berminggu-minggu tak hupdate blog i nie..
Mmg tak berkesempatan langsung di awal 2012
Sbnrnya just nk ckp, aku nie baru jer baik dari demam panas & batuk yg berpanjangan.
Giler koooooo..
Rasanya dh dekat 2-3 tahun aku tak demam.
Itula rahsia orang bedarah “O” gamaknyer..
Ecehh...memandai jer


tatapla wajah hambaaa...exclusive ni ;)

Kt office plak, batuk ni makin mengada-ngada, sampai kene perli dgn boss.
Boss ckp, angkat MC lagi laaa Ah-Lisz
Kita semua mau Chinese New Year maa, pls jgn bawa penyakit pada kita-olang!!
Erkk....ada aku kisah??
aku dtg nk angpow jer...hihihihi
Dok rumah lagi aku boring..
Doktor pun siap sound
“From now on u kene blaja minum air panas supaya batuk kering u cepat sembuh ye”
Dlm hati aku, takpela lepas nie nk order minta kurang ais ajerla..
Boleh tak?
Takde feel dowh, minum air takde ais ni

Oh ya....
Aku rasa sedikit sebanyak, kesan dari demam & batuk nie..
Skrg aku sudah pandai minum air panasssssss..ehehe
Sampaikan dulu, aku minta tlg akak office buat air pun mesti bubuh ais dlm Nescafe..
So, akak tu pun buatla ice cubes semata-mata utk tekak aku...
Mmg byk cekadak kn?

Semoga tahun Naga nie membawa kesihatan & kekayaan yg berlimpah ruah pada saya!!



No comments: