Tuesday 20 December 2011

My 2nd Perfume

Tara......


jgn terkejut yer kawan-kawan bila aku ckp nie perfume aku no.2

Aku dh terjebak dgn penggunaan minyak kapak nie sejak berkawan dgn Bee kt kolej
Tapi semakin addict sejak 2-3 tahun ni,
Mana-mana pergi mesti dgn minyak kapak, mcm ko bawa handphone..
mcm tula rapatnya aku dgn minyak kapak nie..tak boleh dipisahkn lagi
Dulu-dulu, minyak kapak nie aku cari bila time period pain, demam & sakit kepala je.
Skrgg.......everywhere & anywhere, memang ngade2
Yg pastinya sebelum aku start drive mesti kene bau dulu..mmg melampau knn?
Sampai mak aku ckp

“yang pelik-pelik ko nak bau, dulu suka nor bau buku-buku lama...”
“skrg bau minyak kapak pulak..., nie mak nk kentut dh nie, ko nk bau takk..”

Cisssss..........ampesss mak aku nie!!

Ko tgk betapa pentingnya minyak kapak kt aku nie..
dh berbotol-botol minyak kapak saiz XL kt rumah tu, kejap jeeeee....kurang-kurang 2-3 minggu jer.
Klu org lain addict dgn rokok, aku dgn minyak kapak..boleh?
nasib la ko murahhhhh!!


2 comments:

AiniHalim said...

Leh wat collection botol minyak cap kapak..haha

lisa_lisz said...

terlalu byk okeh collections from BU