Friday 11 November 2011

Watch your mouth...!!!!

Aku bengang dgn someone yg mulut puaka a.k.a laser
Mencari kesilapan seseorang tanpa sempat aku berbahas perkara yg sebenar
Memang betol la ckp org..

Keburukan kita sahaja yg org akan ingat sampai bila2..
Tetapi bila kebaikan yg kita lakukan, mudah jer org lupakannya..!

Tak ape..
Doa org yg teraniaya sentiasa termakbul kn?

Doa kauuuuuuu???
Lagi byk kau mengata, lagi bertambah pahala aku..
Aminnnnnn..

Sempena hari jumaat yg mulia ni, moga kau mendapat manfaatnya
ko tgkkkkkk???
Aku masih mendoakan kesejahteraan utk kauuuu!!

Dan selepas ni…ko sentiasala berjaga-jaga dgn kata-kata durjana yg akan keluar dari mulut kau tu yer!!
& aku plak....... 

"SENTIASA BERJAGA-JAGA DGN KAU..!!"





nk jugak letak angry birdsssssssssssss kn?










No comments: