Friday 21 October 2011

Rest N Go

Last last weekend, aku balik GV…
Takde hape nk buat kt rumah, then aku ajak la adik-adik2 aku jalan2..
decide pi cuci mata ke kedai Romantika di Plaza Central Kajang berhampiran dgn Hospital Kajang.
Kedai dia ala-ala English Style, very nice...!!!
mmg kedai org pompuan laaaaaaa.....

Mak aku kemain lagi, tempat favourite dia, cepat ajer siapnya.
Nak pergi dgn aku senang aje, aku cakap nk ajak jalan…kurang-kurang 20 minit mesti semua siap!
Klu tak, tinggal…

Ko taula, adik-adik aku dhla semua pompuan,
Huhhh..mmg menuntut kesabaran yg amat tinggi okeh!!

mana 2-3 org berebut toilet nk mandila,
bersiap la,
 iron tudung la,
make upla,
lilit tudung la,
Nasib baik aku jernis yg sempoi, dan tak bertudung..kira main sauk jugakla..
Aku rasa sbb tue jugakla la abah aku tak suka nk bawa dorg ni  jalan2…
sbbnya nk kene tunggu siap berjam2.

Aku teringat dulu zaman sekolah
nk ke sekolah agama pagi, mmg abah yang akan hantar aku dan adik aku si Aini.
Aini pun mmg jenis siap lambat..
Satu hari, Abah & aku dah tunggu lama dlm kereta 
 dh horn 2-3 kali pun si aini tak kuar rumah,
dh panas sgt kot org tua tu, terus  ditingglkan...
sian pun yer sbb kene tinggal..
tp gentiiii dia sukaaa la sbb tak yah gi sekolah
Sedapla ko sambung tido balik kn?
Tp sure ko kene tahan telinga ahh dgr mak ko berleter…
mak aku mmg garang gile dulu2 tau, mcm guru disiplin okeh!!
tak payah guna hanger ke rotan, pakai tangan dah cukuppp..!!!

last baru aku tau, dia siap lambat sbb tak jumpa anak tudung..
ghupenyer aku la yg pakai anak tudung dia hari tu....
hahaha..terselamatlah akuu, time tu!!
lucu bila ingat balik...

Ok, sambung tajuk entry aku kali nie....
kitorg ni dok me-ngetest kerusi urut yg byr RM1, 5, 10 tu salu yg ada shopping mall tu..
aku pun sbnrnya pantang jugak klu jumpa kerusi urut ni..
sedap kooooo....urut2 from toe to head
memang geli2 then menjerit la kauuuuuuu!!!




mcm-mcm ghuperrrr......


No comments: