Wednesday 9 February 2011

Tahun Anjing


Masib blom terlambt utk aku wish Happy New Year to all my collegues at LLC & LLD..
Semoga tahun "Rabbit" nie membawa kejayaan & keuntungan kpd kita semua..
Dan aku mengharapkan Bonus yg berlipat-lipat kali ganda utk next year!!
Dgn harapan boss aku bacala post aku neh!!

Ohh..sbnrnya aku nk cerita psl angpow!!
Nasibla aku dilahirkn pd tahun "Anjing"......
Menurut Feng Shui company aku ni..bg mereka yg dilahirkn pd tahun anjing, tidak dibenarkn sama sekali dtg office utk amik angpow besar dr Big Boss pd 6hb Feb (Ahad)
katanya...nnti tahun nie takde 'Ong'..business tak suksess..cait ~~~
Ruginya akuuuuuuuu....
ntahla, aku pun tak pahammm Feng Shui dorg nie...!!
aku pun kuli jer,  harusla follow instruction jer kn??
Dan disebabkn itu, my boss yg konon utk memujuk aku telah menghadiahkan aku voucher RM100.00 Metrojaya!!
Hooreyyyyyy......masih mampu buat aku tersenyummmm!!!
Thanxxxxxxxx Boss!!!






No comments: