Wednesday 9 February 2011

Sumone panggil aku "CILAKA"???

Ape perasaan korg klu sumone dr kalangan org yg korg sayang either family @ org yg korang close panggil korg dgn perkataan "CILAKA"????

Utk makluman korg..sebentar td free-free jer aku di gelar dgn perkataan CILAKA itu..
Watdehelllll????

Pesal celupor sgt mulut kor tuh?? mmg dasar mulut longkangggg!! hakangggg!!!
Baiklah...aku terima dgn redha & hanya mampu senyum, biarkn kemudian hari kor akan ditimpa cilaka..
what u give, u get back!!
Buat baik haruslah dibalas baik kn?
Klu buat jahat..????

Kalau tgk dr. luaran, mmg korg tak kn sangka...dia bermulut puaka!!
Yerr....Alhamdulilah...setelah mendengar perkataan tersebut ditujukn utk aku..
sudah pastinya aku terkesima jap!!
tp takpe...sudah pasti aku akan mendoakan agar taubat kor tu, diterima tuhan...
Taubat ker???