Friday 24 December 2010

Reen warded Putrajaya Hospital

Sangat terkejut bila dpt tahu "1 of Geng Comot" yg mana Chipnye adalah aku,
(hahahaha..appointed diri sendiri..mmg tak boleh blah kn??)
kene warded kt Putrajaya Hospitaal.
Maka......saya sebagai Chip, kohh!! kohh!! kohh!! of courselah akan melawat anak buah kn??
konon-konon prihatin gituu..(tp mmg saya prihatin tau!!)
Yang nk dijadikan kesah! kami ber3 (aku, flo, nas) sampai sana ngam2 waktu melawat dh abis 2.10pm!!
Procedure mmg gitu ehh?? sorg jer boleh naik tgk patient??
tp ms aku beli gift kt bwh tuh, akak cashier ckp naik jerrr 3 org....boleh!
Merayu bagai dgn mak guard..dptla 2 org jer naik..
Aku & Nas naik, Flo tunggu di bawah....
Soriiii yer Flo...kami naik duluuuuu....!!!
Walaupun semasa diatas diganggu oleh msg Flo yg berbunyi.."woii..cepat sikit" hehehehe...
Nie hah...pict yg sempat aku tangkap!!


Asal camera ON, nyempat ajerrrr ko yer Reen posing!!
Semoga cepat sembuh ye adikku!!!
dan...Dijauhkan dari penyakit ".........."

Aminnn......






No comments: