Thursday 9 December 2010

Cuti Sekolah ke Wet World Shah Alam

Bila menjelang jer cuti sekolahhh.........
Mmg tak sah kalu kami 1 family tak mandi manda ke Wet World Shah Alam..
Tapi kali nie kami pergi hanya ditemani adik2 dan family yang mak aku jaga anak mereka..
Den Den family..(maknye pun kwn sekolah aku jugak)
Bondaku tak pergi sbb dia ada program di Surau An-Nur (Dato Harun Din punyer surau)
Maka dgn itu...aku la yg control depa semuaa, menjerit berbagailah!!!
Tapiiiii....ape yg aku dapat adalah 'Erengg' (sun-burn)
Grrrrrrrrrrr......!!!
Saboooooooooooo jerla!
Oh yaaa..disini aku nk introduce our new babies..
Mohd Damia Danial yang kami panggil Den-Den!!
Mak aku yg jaga si Den Den nie..kt rumah!!

At least Den Den nie kawan gado Tok Mak (mak aku) masa Ewan pergi sekolah.
Den-Den ni mmg tersangatla ci-wekkkkkkk oiiii...susah nk tgk dia senyumm!!



hahhh..see, ce-wekk kn??
Ya Allah ampunnnnnnnn Hamz, ngata anak koooo...ekekeke!!


Sesi gossippppp ;p
 Nurlynn & Ewan


Jommmm pulanggg...!!!

tapiiiii korg tau!! sebelum balik......nyempat ajer si Nurlynn & Ewan membeli....
korg tgkla dorg beli aper...??

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v


Beli corn in cup....adehhh!!!!
Laparrrr la tuh ;p



No comments: